• 30-06-2023, 12:49:33
    #1
    Öncelikle herkese iyi bayramlar,
    Benim ve bilgisayarın karşılıklı güncelleme - güncellememe savaşında kazanan bilgisayar oldu ve güncelledim. Windows 11'de görünüm çok değişti, bu kadar keskin farklılık beklemiyordum. Aslında göze hoş geliyor ama alışmak lazım tabii.

    Sizler ne düşünüyorsunuz, topluluğun fikri nedir?
  • 30-06-2023, 12:51:23
    #2
    Günaydın
  • 30-06-2023, 12:52:15
    #3
    Ben gayet memnun kaldım. Ancak uzun süre stabil versiyonun gelmesini bekledikten sonra geçiş yaptın. Optimizasyon konusunda şahsen sıkıntı yaşamıyorum. Huawei D14 kullanıyorum.
  • 30-06-2023, 12:52:44
    #4
    Kişisel Rütbe
    12 gelecek onu bekliyorum
  • 30-06-2023, 12:52:50
    #5
    Bazı eksiklikleri var fakat güzel hocam.
  • 30-06-2023, 12:54:03
    #6
    Ben gayet beğendim, tasarım oldukça hoş. Performans konusunda da sorun yaşamadım.
  • 30-06-2023, 12:56:32
    #7
    Çağlar hocam bende windows ve macOS arasında savaşıyordum.
    Yıllardır Masaüstü OEM daha güçlü şekil olsun diye övünürdüm.
    macOS'a geçseniz daha mükemmel olurdu bence gerçekten inanılmaz bir performans ve kullanıcı deneyimi var.

    Bu arada sizede iyi bayramlar
  • 30-06-2023, 12:56:38
    #8
    Görünüm olarak hoş , hala bazı eksikleri ve bugları var düzeltildikçe güncelleme aldıkça daha hoş bir hal alacak birde menü ortada yapamadım sola aldım onu
  • 30-06-2023, 12:56:46
    #9
    Performans konusunda minimal problemler olsa da işlevsellik açısından mükemmel bir sürüm.