Çağlar hocam bende windows ve macOS arasında savaşıyordum.
Yıllardır Masaüstü OEM daha güçlü şekil olsun diye övünürdüm.
macOS'a geçseniz daha mükemmel olurdu bence gerçekten inanılmaz bir performans ve kullanıcı deneyimi var.
Bu arada sizede iyi bayramlar