Windows 11'i Nasıl Buldunuz?
20
●566
- 01-07-2023, 00:41:33Ben hala Windows 10 kullanıyorum, geçmeyide pek düşünenlerden değilim. Hala sorunlu bir işletim sistemi ve microsoft bunu bile bile windows 12'yi geliştiriyor. Microsoft kendisini macos falan zannediyor sanırsam, kronik sorunları çözmeden sürüm çıkartmak kullanıcı için çok sıkıntı örneğin hala windows 10'da bile grup policylerde sorun var düzelten yok aynı sorun windows 11'de falanda devam ediyor.
Aha bekletiyorum ben

- 01-07-2023, 01:30:5411 son dediler dahada çıkarmıcaz bu evladiyelik dediler, daha buglarını tpm olayını çözmeden 12yi geliştirmeye başladılar. Bunlarda google gibi herşeyi yarım bırakıyor. Zaten geçemiyoruz bi zımbırtı eksikliği yüzünden legal olarak, o yüzden kapanana kadar win10 ile devam edeceğim. Hakkımızı gaspedenler birgün hakkımızı verirlerse belki mac'e geçeriz
- 01-07-2023, 05:37:57Hayırlı olsun hocam. Windows 11 Görsellik dışında bir işe yaramıyor. Ne yaptılarsa stabil bi versiyon haline getiremediler. Gerek Oyunlarda kasma, oyundan atma ve fps düşüklüğü sebebiyle çoğu kişi win10 a geri döndü. Bu sebepten ötürü olsa gerek ki Windows 12 çalışmalarına başladılar.

Microsoft genelde her iki sürümün birinde kötü iş çıkarır. O yüzden aceleye gerek yok.