Ben hala Windows 10 kullanıyorum, geçmeyide pek düşünenlerden değilim. Hala sorunlu bir işletim sistemi ve microsoft bunu bile bile windows 12'yi geliştiriyor. Microsoft kendisini macos falan zannediyor sanırsam, kronik sorunları çözmeden sürüm çıkartmak kullanıcı için çok sıkıntı örneğin hala windows 10'da bile grup policylerde sorun var düzelten yok aynı sorun windows 11'de falanda devam ediyor.

Aha bekletiyorum ben