• 01-07-2023, 10:08:15
    #19
    Yanlışlıkla geçtim hocam ben 10 dan 11 e. Açıkcası beğendim. Özellikle benim deneyimim pil konusunda en as iki kat bir artış oldu. onun dışında arayüz düzenlemeleri de güzel. Gözlemlediğim başka bir fark yok
  • 02-07-2023, 23:48:49
    #20
    3 ay önce yeni bilgisayar aldım windows 11 yüklüydü. Zaten ön yargım vardı. İlk açıldığında o kadar çok bilgi ekranı geldi ki bunaldım . Tam alışamadığım için direk windows 10 yükledim. Benim için biraz daha zamanı var. Android desteği geleceği söyleniyordu. O geldiğinde bakıcam.
  • 03-07-2023, 00:01:16
    #21
    xp ilk çıktığında ciddi bir heyecan yaşamıştım, üzerinden 15 yıldan fazla geçtikten sonra macOS ile tanıştım, eski günlerin çocukluk heyecanı olduğunu farkettim. macOS ile bir yerde tanışın, windowsu atacak çöp kutusu ararsınız. başka bir forum sitesinde yazdığım yorumu tekrarlayayım "çakma macOS yapmışlar"