Yanlışlıkla geçtim hocam ben 10 dan 11 e. Açıkcası beğendim. Özellikle benim deneyimim pil konusunda en as iki kat bir artış oldu. onun dışında arayüz düzenlemeleri de güzel. Gözlemlediğim başka bir fark yok