xp ilk çıktığında ciddi bir heyecan yaşamıştım, üzerinden 15 yıldan fazla geçtikten sonra macOS ile tanıştım, eski günlerin çocukluk heyecanı olduğunu farkettim. macOS ile bir yerde tanışın, windowsu atacak çöp kutusu ararsınız. başka bir forum sitesinde yazdığım yorumu tekrarlayayım "çakma macOS yapmışlar"