11 son dediler dahada çıkarmıcaz bu evladiyelik dediler, daha buglarını tpm olayını çözmeden 12yi geliştirmeye başladılar. Bunlarda google gibi herşeyi yarım bırakıyor. Zaten geçemiyoruz bi zımbırtı eksikliği yüzünden legal olarak, o yüzden kapanana kadar win10 ile devam edeceğim. Hakkımızı gaspedenler birgün hakkımızı verirlerse belki mac'e geçeriz