Öncelikle herkese iyi bayramlar,
Benim ve bilgisayarın karşılıklı güncelleme - güncellememe savaşında kazanan bilgisayar oldu ve güncelledim. Windows 11'de görünüm çok değişti, bu kadar keskin farklılık beklemiyordum. Aslında göze hoş geliyor ama alışmak lazım tabii.
Sizler ne düşünüyorsunuz, topluluğun fikri nedir?