• 26-06-2023, 21:20:27
    #19
    Platin üye
    SemihCAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sende ne klavye var hocam. Yazdıkça yazasın geliyor heralde.
    Yok be, yazacaklarımı Rumuz'a saklıyorum Şaka bir yana şöyle bi baktım da aslında sen özetin özetini yazmışsın benim bir üst mesajımda, ben biraz arkadaşı da evhamlanmakta anladığım için içini rahatlatmak açısından ve belki tatlıya bağlamak için adım atar diye düşündüğümden detaylandırdım. İki taraf da kötü niyetli değil ama arkadaş biraz fazla evhamlanmış. Internet ortamında gördüğümüz dolandırma senaryolarından dolayı hepimiz paranoyak olduk.
  • 26-06-2023, 21:20:56
    #20
    StyleKing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne boş adamsın sen ya, domaini almak istemesem ne diye arttırayım tuhaf tuhaf yorum yapıyorsun. Konuda haksız mıyım ben mi yanlış düşünüyorum diye sormuşum insanlara. Böyle bir derdim olsa konu açıp insanların fikrini sormazdım.

    Allah senin gibilerden korusun asıl, düz mantık okuduğunu idrak edemeyen bir tipsin belli.
    Haksızsın ve umarım şikayet eder seni


    edit:
    @minidora; Hocam bu arkadaş size hem haksız itrader atmış. Hemde ihaleyi ortada bırakmış. Sonuna kadar haklısınızı lütfen şikayet konusu açın.
  • 26-06-2023, 21:23:19
    #21
    Runaway adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok be, yazacaklarımı Rumuz'a saklıyorum Şaka bir yana şöyle bi baktım da aslında sen özetin özetini yazmışsın benim bir üst mesajımda, ben biraz arkadaşı da evhamlanmakta anladığım için içini rahatlatmak açısından ve belki tatlıya bağlamak için adım atar diye düşündüğümden detaylandırdım. İki taraf da kötü niyetli değil ama arkadaş biraz fazla evhamlanmış. Internet ortamında gördüğümüz dolandırma senaryolarından dolayı hepimiz paranoyak olduk.
    Bu mesajdan sonra emin oldum klavye çol iyi.
  • 26-06-2023, 21:25:36
    #22
    Platin üye
    SemihCAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu mesajdan sonra emin oldum klavye çol iyi.
    Teşekkür ederim. Makale yazarlığı yapıyor olsam hemen konuma +ref yorumu isterdim.
  • 26-06-2023, 21:29:33
    #23
    Platin üye
    StyleKing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ruh hastası mısın la sen? Adamla zaten konuşmuşuz, her şey ortada, beni mi gambazlıyorsun aklınca 😄
    Hocam sen gel beni dinle. Arkadaşla uzlaşıp helalleşin. 520 TL'lik domain ticareti için hiçbir şey gelmez başına. Yine de soyad kontrolü yaparsın eşi olduğuna dair tutuyorsa için rahat bir şekilde geçersin ödemeyi. Boş yere de konuda polemik yapıp kırmayın birbirinizi.
  • 26-06-2023, 21:32:04
    #24
    Runaway adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sen gel beni dinle. Arkadaşla uzlaşıp helalleşin. 520 TL'lik domain ticareti için hiçbir şey gelmez başına. Yine de soyad kontrolü yaparsın eşi olduğuna dair tutuyorsa için rahat bir şekilde geçersin ödemeyi. Boş yere de konuda polemik yapıp kırmayın birbirinizi.
    Ya gerçekten miktar mevzu değil o rakamı veren arttıran benim zaten Ben olayı izah edemedim sanırım, niye başka ibana ödeme atma zorunluluğum var ticareti yapmadığım kişiye ve bu yüzden niye ben -trade alıyorum. Ben ödeme yapmıyorum demiyorum ki kendi ibanını talep ediyorum en doğal hakkım.
  • 26-06-2023, 21:35:26
    #25
    Platin üye
    StyleKing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya gerçekten miktar mevzu değil o rakamı veren arttıran benim zaten Ben olayı izah edemedim sanırım, niye başka ibana ödeme atma zorunluluğum var ticareti yapmadığım kişiye ve bu yüzden niye ben -trade alıyorum. Ben ödeme yapmıyorum demiyorum ki kendi ibanını talep ediyorum en doğal hakkım.
    Açık artırma kurallarında, illa forumdaki kayıtlı ad-soyada ödeme yapacaksınız diye bir kural yok ki? Diğer hususta da konudaki ilk mesajımda dediğim gibi arkadaş doğru söylüyorsa eğer (ki niye yalan söylesin?) icralıksa, kendi IBAN'ına ödeme yaptığınız anda gönderdiğiniz para direkt icra dairesi bankadan bloke koydurduğu için kesilip, icra dosyasına yatmak üzere rehin alınır. Diğer yorumlarda da arkadaşlar farklı olasılıkları, bunun doğal olduğunu belirtmiş.

    Yine söylüyorum; açıklama kısmına telefon numarası ya da ininal üye nosu yazdırıp ve bu durumu size açıklamadan değişik bir şekilde ödeme talep etseydi; karşınızdaki muhatabın hesabının hacklenmiş olabileceğini düşünürdünüz ve şüphelenir ödemeyi yapmazdınız, ama burada sıkıntı bir durum gözükmüyor.

    Üyenin size -trade kullanabilmesi ise, teklif verip ticareti tamamlamamanızdan kaynaklanıyor.
  • 26-06-2023, 21:35:32
    #26
    StyleKing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ruh hastası mısın la sen? Adamla zaten konuşmuşuz, her şey ortada, beni mi gambazlıyorsun aklınca 😄

    İnşallah kişi sizi dinler ve şikayet konusu açar. Zira kuralları bilmeden insanları yönlendiriyorsunuz. Açık arttırma ve Trader ile ilgili şikayet konusu açmak yasak ve ban cezası var konu açan kişiye. Açsın tabi ki şikayet konusu orada da gerekeni yazarım.
    Haksız itrader atmışsın. ödeme yapmamışsın ceza almalısın. Ayrıca bana hakaret ettin birazdan bende açıcam