Ne boş adamsın sen ya, domaini almak istemesem ne diye arttırayım tuhaf tuhaf yorum yapıyorsun. Konuda haksız mıyım ben mi yanlış düşünüyorum diye sormuşum insanlara. Böyle bir derdim olsa konu açıp insanların fikrini sormazdım.
Allah senin gibilerden korusun asıl, düz mantık okuduğunu idrak edemeyen bir tipsin belli.
Haksızsın ve umarım şikayet eder seni
edit:
@minidora; Hocam bu arkadaş size hem haksız itrader atmış. Hemde ihaleyi ortada bırakmış. Sonuna kadar haklısınızı lütfen şikayet konusu açın.