SemihCAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sende ne klavye var hocam. Yazdıkça yazasın geliyor heralde.
Yok be, yazacaklarımı Rumuz'a saklıyorum Şaka bir yana şöyle bi baktım da aslında sen özetin özetini yazmışsın benim bir üst mesajımda, ben biraz arkadaşı da evhamlanmakta anladığım için içini rahatlatmak açısından ve belki tatlıya bağlamak için adım atar diye düşündüğümden detaylandırdım. İki taraf da kötü niyetli değil ama arkadaş biraz fazla evhamlanmış. Internet ortamında gördüğümüz dolandırma senaryolarından dolayı hepimiz paranoyak olduk.