Hocam sen gel beni dinle. Arkadaşla uzlaşıp helalleşin. 520 TL'lik domain ticareti için hiçbir şey gelmez başına. Yine de soyad kontrolü yaparsın eşi olduğuna dair tutuyorsa için rahat bir şekilde geçersin ödemeyi. Boş yere de konuda polemik yapıp kırmayın birbirinizi.
Ya gerçekten miktar mevzu değil o rakamı veren arttıran benim zaten

Ben olayı izah edemedim sanırım, niye başka ibana ödeme atma zorunluluğum var ticareti yapmadığım kişiye ve bu yüzden niye ben -trade alıyorum. Ben ödeme yapmıyorum demiyorum ki kendi ibanını talep ediyorum en doğal hakkım.