StyleKing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ruh hastası mısın la sen? Adamla zaten konuşmuşuz, her şey ortada, beni mi gambazlıyorsun aklınca 😄

İnşallah kişi sizi dinler ve şikayet konusu açar. Zira kuralları bilmeden insanları yönlendiriyorsunuz. Açık arttırma ve Trader ile ilgili şikayet konusu açmak yasak ve ban cezası var konu açan kişiye. Açsın tabi ki şikayet konusu orada da gerekeni yazarım.
Haksız itrader atmışsın. ödeme yapmamışsın ceza almalısın. Ayrıca bana hakaret ettin birazdan bende açıcam