Telefonum Çalındı Yardım Edin
19
●916
- 24-06-2023, 13:31:14Savcılığa gidip durumu anlatın her türlü yardımcı olurlar. 4 gün epey olmuş. 2.eli 15 bin lira olan bu cihaz için uğraşmamazlık etmeyin. 1000 tl bile olsa hırsızın yanına kar kalmamalı.
Sonra da karakol iş yapmadığı için Cimer'e şikayet edin, kimi kime şikayet ediyoruz ama yinede şikayet edin.
- 24-06-2023, 13:34:52dostum daha önce bizim başımıza geldi direkt savcılığa gittik güzelcene ifadeyi verdik 1 ay sonra polis tutanağı olmadığı için kavuşturmaya yer yoktur denildi. Polis tutanağı olmamasının sebebi 2 kere karakola gittik fakat beyfendiler bahçede çekirdek yediği için içeri sokupta bir tutanak tutturamadık bu şekilde görev yapan kimseye hakkımı helal etmiyorum oyuzden önce kararkola gidip tutanak tuttur.dijitalkaptan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-06-2023, 13:36:25Cimer sandığınızdan çok daha ilgili bir yer.Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- Tek bir dilekçemle kapalı cezaevi müdürünü görevinden aldılar.
- 5 dilekçe ile hukuksuz yollarla tutuklanan arkadaşımızı mahkemeye çıkarttık. (Beraat ile tahliye edildi. 10.000 TL civarı tazminat aldı.)
- 4-5 arkadaş üniversitenin zorunlu bağış ve kimlik uygulamasını kaldırttık.
Anlayacağınız, Cimer gerçekten ilgilidir. Nasıl şikayet ettiğinize bağlı. İsterseniz sizin ifadenizi almayan, sizi başınızdan sallayan karakolun polisinide şikayet edebilirsiniz. Ancak elinizde somut kanıtlar ile başvurun, gelişi güzel whatsapptan sohbet eder gibi bir şikayet göndermeyin. Resmi makama yazı gönderiyorsunuz ona göre resmi bir dil ile gönderin.
Ayrıca şunu da belirtmek istiyorum. Görevini yapmayan bir polis görürseniz onu, görevini hakkıyla yapmadığı ve sonrasında sizin bu durumdan dolayı sıkıntı yaşayacağınızdan dolayı şikayet edeceğinizi, gerekli tüm mercilere başvuracağınızı açıkça yüzüne karşı söyleyebilirsiniz. Bu bir tehdit sayılmamaktadır. "Eğer görevinizi şu anda yapmazsanız ve ifademi düzgünce işleyip tutanağı göndermezseniz sizi şikayet edeceğim." diyebilirsiniz. - 24-06-2023, 13:43:22Polise gidiş saatini ve ilgisiz durumu Cimer e iletebilir ,yvk1987 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Avukat aracılığıyla savcılığa şikayet edilirse yasal işlem başlar hocam 🙏👍 - 24-06-2023, 13:46:30Üyeliği durduruldu5 sene önce Kardeşimin telefonu da dolmuşta çalınmıştı. Savcılığa gittik. Yanlış hatırlamıyorsam 1 ay sonra kovuşturmaya yer olmadığına dair karar çıktı. Telefon bulunamadı
- 24-06-2023, 13:47:28yasaş işlem başlıyor ama tutanak olmadığı için kavuşturmaya yer yoktur diye 1-2 ay sonra tebligat geliyor bu arada cimere bu konuyla ilgili şikayette bulunduk ama kimi kime şikayet ediyorsuna açık bir şekilde olmasada üstü kapatıldı çalanda sefasını sürüyordurdijitalkaptan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-06-2023, 13:53:38yvk1987 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bizzat yaşanmış olay ,
Çalınan veya düşürüp kaybolan telefon , adıma kayıtlı ,
İşleme aldılar, 3 ay sonra mahkeme de karşıma birini çıkardılar , bunu tanıyormusun ? Hayır , tamam , telefonunuz bulundu ,
O arkadaş a sordular , telefonu nereden buldun , ?
Ben Maltepe'den aldım dedi ,
Ben telefonumu aldım o kişi de adli kontrol aldı , bir daha bilmediğin çalıntı mı değil mi gibi telefonlar alma denildi ,
Yaşadığıma mı inanayım yazılanlara mı, fakat sizin yaşadığınız da doğrudur , belirtmek isterim ki ; kaybolan cihaz sizin adınıza kayıtlı ise , satın aldığınıza dair fatura vb kanıtlar ile işlem yaparsanız emin olun bulunuyor , / du