dijitalkaptan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hiç uğraşma , nöbetçi savcıya gidin , garanti belgesi vs vs götür polisle uğraşma,

Savcıya durumu dilekçeli izah et , hemen bulurlar, derken dava açılır kişi bulunur telefon sana mahkeme de verilir ,
dostum daha önce bizim başımıza geldi direkt savcılığa gittik güzelcene ifadeyi verdik 1 ay sonra polis tutanağı olmadığı için kavuşturmaya yer yoktur denildi. Polis tutanağı olmamasının sebebi 2 kere karakola gittik fakat beyfendiler bahçede çekirdek yediği için içeri sokupta bir tutanak tutturamadık bu şekilde görev yapan kimseye hakkımı helal etmiyorum oyuzden önce kararkola gidip tutanak tuttur.