dostum daha önce bizim başımıza geldi direkt savcılığa gittik güzelcene ifadeyi verdik 1 ay sonra polis tutanağı olmadığı için kavuşturmaya yer yoktur denildi. Polis tutanağı olmamasının sebebi 2 kere karakola gittik fakat beyfendiler bahçede çekirdek yediği için içeri sokupta bir tutanak tutturamadık bu şekilde görev yapan kimseye hakkımı helal etmiyorum oyuzden önce kararkola gidip tutanak tuttur.
Polise gidiş saatini ve ilgisiz durumu Cimer e iletebilir ,
Avukat aracılığıyla savcılığa şikayet edilirse yasal işlem başlar hocam 🙏👍