Savcılığa gidip durumu anlatın her türlü yardımcı olurlar. 4 gün epey olmuş. 2.eli 15 bin lira olan bu cihaz için uğraşmamazlık etmeyin. 1000 tl bile olsa hırsızın yanına kar kalmamalı.

Sonra da karakol iş yapmadığı için Cimer'e şikayet edin, kimi kime şikayet ediyoruz ama yinede şikayet edin.