yvk1987 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yasaş işlem başlıyor ama tutanak olmadığı için kavuşturmaya yer yoktur diye 1-2 ay sonra tebligat geliyor bu arada cimere bu konuyla ilgili şikayette bulunduk ama kimi kime şikayet ediyorsuna açık bir şekilde olmasada üstü kapatıldı çalanda sefasını sürüyordur

Hocam bizzat yaşanmış olay ,

Çalınan veya düşürüp kaybolan telefon , adıma kayıtlı ,

İşleme aldılar, 3 ay sonra mahkeme de karşıma birini çıkardılar , bunu tanıyormusun ? Hayır , tamam , telefonunuz bulundu ,

O arkadaş a sordular , telefonu nereden buldun , ?
Ben Maltepe'den aldım dedi ,
Ben telefonumu aldım o kişi de adli kontrol aldı , bir daha bilmediğin çalıntı mı değil mi gibi telefonlar alma denildi ,


Yaşadığıma mı inanayım yazılanlara mı, fakat sizin yaşadığınız da doğrudur , belirtmek isterim ki ; kaybolan cihaz sizin adınıza kayıtlı ise , satın aldığınıza dair fatura vb kanıtlar ile işlem yaparsanız emin olun bulunuyor , / du