5 sene önce Kardeşimin telefonu da dolmuşta çalınmıştı. Savcılığa gittik. Yanlış hatırlamıyorsam 1 ay sonra kovuşturmaya yer olmadığına dair karar çıktı. Telefon bulunamadı