• 21-06-2023, 20:57:43
    #46
    ademsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam şu konuda anlaşamıyoruz sanırım sizinle herkesin aynı olmadığı konusunda ikimiz de hemfikiriz özellikle ilk mesajımda kolluk kuvvetlerini hariç tuttuğumu zaten belirttim. Ancak sizin kabul etmediğiniz kısım şu yan gelip yatan memur oranı sizin düşündüğünüzden çok daha fazla yani azınlık değil çoğunluk olan grup yan gelip yatanlar. Emin olun çevresinin büyük kısmı memur ve sürekli devlet dairelerinde işi olup oralardan çıkmayan birisi olarak yazıyorum bunu.
    Ne diyeyim hocam Allah hidayet versin hepsine aldıkları maaş haram. Ama yinede genelleme yapmamak en iyisi.
  • 21-06-2023, 20:58:16
    #47
    uzmanforum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne diyeyim hocam Allah hidayet versin hepsine aldıkları maaş haram. Ama yinede genelleme yapmamak en iyisi.
    Neyse en azından anlaştık hocam hayırlı akşamlar.
  • 21-06-2023, 20:59:13
    #48
    Cevap veriyorum: Ödemeyecek.

    Çünkü demokrasinin sağlıklı çalışmasını sağlayacak bir halk zemini bulunmuyor bu ülkede.
  • 21-06-2023, 21:30:50
    #49
    Çünkü bu yaşta bu insanlar çalışmaya zorlanıyor. Erken emeklilik olmadığı için bu şekilde 60 yaşına kadar çalışmak zorundalar. Keyfi çalışmıyorlar. Yazdıklarınız da samimi gelmiyor. 45 yaşına gelecek 15 sene aynı yerde çalışan biri konuyla ilgili soru sorduğunuz da bir şeye cevap veremeyeceğine inanmıyorum. Yeni yasa ile ilgili bir şeyler vardır kesin değildir cevap verememiştir.
  • 21-06-2023, 22:11:41
    #50
    Dediklerinize harfiyen katılıyorum.
  • 21-06-2023, 22:50:10
    #51
    alibulut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çünkü bu yaşta bu insanlar çalışmaya zorlanıyor. Erken emeklilik olmadığı için bu şekilde 60 yaşına kadar çalışmak zorundalar. Keyfi çalışmıyorlar. Yazdıklarınız da samimi gelmiyor. 45 yaşına gelecek 15 sene aynı yerde çalışan biri konuyla ilgili soru sorduğunuz da bir şeye cevap veremeyeceğine inanmıyorum. Yeni yasa ile ilgili bir şeyler vardır kesin değildir cevap verememiştir.
    Aynen kanka 60 yaşına kadar zorunlu çalışacaklar diye milyonlarca lira haram para alıyorlar emekli olunca yerler sonra da ölüp cezasını çekerler no problem.
  • 22-06-2023, 01:37:07
    #52
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen kanka 60 yaşına kadar zorunlu çalışacaklar diye milyonlarca lira haram para alıyorlar emekli olunca yerler sonra da ölüp cezasını çekerler no problem.
    Ben genel olarak insanlar yaşlandıkça refleksleri ve genel hayatları yavaşladığı anlamında söyledim. Bir metin 20 yaşında 1 dk da okunuyorsa 50 yaşında 2.3 dk ya çıkabilir. 100 binin 100 bini iyi olamaz aradan kötü olunca şikayetler üzerine incelenir çıkarılır. hepsi sorunlu gibi davranıyorsunuz. Yeri gelince avrupayı örnek gösteriyorsunuz. oradaki çalışma saatleri daha esnek. Şimdi bu düşünceye göre ülkece haram yiyorlar bir sen helalsin zaten. Düşünceye ve beyin seviyesine bak. Wc gittin diyelim. sıkıldın 5 dk da su alayım dedin 5 dk neden su almaya gittin haram yiyorsun diyecek.
  • 22-06-2023, 02:04:24
    #53
    miracuzunlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok haklısın hastaneye gittim geçen gün kapıda bilgisayar başında bi teyze randevulere bakıyor sıra kuyruk olmuş bide laf yapıyor off bunaldım felan filan valla 20-30 yaş aralığında genci koysan oraya ne sıra olur ne üfler ne püfler işi sevmiyorsan yapma abicim bu ne ya ben utandım resmen.
    Aynısını vergi dairesinde veznedeyken yaşadım, kuzenim ve ben beraber harç yatırmak için gitmiştik, 2 vezne bulunuyor birisi 50 55 yaşlarında bir amcamız yanda ise 30 35 yaşında bir abimiz, bize geldi sıra kuzenimle beraber sıra almıştık amca abimiz bize baktı, o sırada genç abimiz tam 4 tane kişinin işini halletti.
  • 22-06-2023, 07:48:25
    #54
    Bütün yaşlı moruklar koltukları kapmış. Gençler de sanal da, günde nasıl 100-200tl kazanırım diye bilgisayar başında ömür çürütüyor. HARBİDEN YAZIKLAR OLSUN ŞU SAAT OLMUŞ DAHA YENİ YATAĞA GİRECEĞİM UYUMAK İÇİN. HAKKIM KİMSEYE HELAL DEĞİLDİR.