Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynen kanka 60 yaşına kadar zorunlu çalışacaklar diye milyonlarca lira haram para alıyorlar emekli olunca yerler sonra da ölüp cezasını çekerler no problem.
Ben genel olarak insanlar yaşlandıkça refleksleri ve genel hayatları yavaşladığı anlamında söyledim. Bir metin 20 yaşında 1 dk da okunuyorsa 50 yaşında 2.3 dk ya çıkabilir. 100 binin 100 bini iyi olamaz aradan kötü olunca şikayetler üzerine incelenir çıkarılır. hepsi sorunlu gibi davranıyorsunuz. Yeri gelince avrupayı örnek gösteriyorsunuz. oradaki çalışma saatleri daha esnek. Şimdi bu düşünceye göre ülkece haram yiyorlar bir sen helalsin zaten. Düşünceye ve beyin seviyesine bak. Wc gittin diyelim. sıkıldın 5 dk da su alayım dedin 5 dk neden su almaya gittin haram yiyorsun diyecek.