miracuzunlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok haklısın hastaneye gittim geçen gün kapıda bilgisayar başında bi teyze randevulere bakıyor sıra kuyruk olmuş bide laf yapıyor off bunaldım felan filan valla 20-30 yaş aralığında genci koysan oraya ne sıra olur ne üfler ne püfler işi sevmiyorsan yapma abicim bu ne ya ben utandım resmen.
Aynısını vergi dairesinde veznedeyken yaşadım, kuzenim ve ben beraber harç yatırmak için gitmiştik, 2 vezne bulunuyor birisi 50 55 yaşlarında bir amcamız yanda ise 30 35 yaşında bir abimiz, bize geldi sıra kuzenimle beraber sıra almıştık amca abimiz bize baktı, o sırada genç abimiz tam 4 tane kişinin işini halletti.