Çünkü bu yaşta bu insanlar çalışmaya zorlanıyor. Erken emeklilik olmadığı için bu şekilde 60 yaşına kadar çalışmak zorundalar. Keyfi çalışmıyorlar. Yazdıklarınız da samimi gelmiyor. 45 yaşına gelecek 15 sene aynı yerde çalışan biri konuyla ilgili soru sorduğunuz da bir şeye cevap veremeyeceğine inanmıyorum. Yeni yasa ile ilgili bir şeyler vardır kesin değildir cevap verememiştir.