ademsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam şu konuda anlaşamıyoruz sanırım sizinle herkesin aynı olmadığı konusunda ikimiz de hemfikiriz özellikle ilk mesajımda kolluk kuvvetlerini hariç tuttuğumu zaten belirttim. Ancak sizin kabul etmediğiniz kısım şu yan gelip yatan memur oranı sizin düşündüğünüzden çok daha fazla yani azınlık değil çoğunluk olan grup yan gelip yatanlar. Emin olun çevresinin büyük kısmı memur ve sürekli devlet dairelerinde işi olup oralardan çıkmayan birisi olarak yazıyorum bunu.
Ne diyeyim hocam Allah hidayet versin hepsine aldıkları maaş haram. Ama yinede genelleme yapmamak en iyisi.