Merhaba
Çok fazla nakit ile Batum a gitmeyi düşünmüyorum ama Türkiye kredi kartımı orada rahat bir şekilde kullanabilirmiyim tl hesabıyla yoksa farkli bir yol izlemem gerekir mi , ilk defa çıkıp harcama yapacagimdan bilgim yok malesef. Güncel kur ile bozarmı para mı yoksa nakit ile git, kart zarar verir denilir mi. Tecrübeli arkadaşlar var ise bilgi almak isterim. Tesekkurler
Batumda TR kredi kartı kullanma
22
●1.344
- Kabul Edilen Cevap
- 2 Beğeni
-
- 18-06-2023, 12:48:05Hocam nakit ile gitmeni öneririm. İlk olarak döviz kuru ile çekiyor. Onun dışında gürcüler türklere pek sıcak bakmıyor en azından son gittiğimde öyleydi. Ondan dolayı zorluk yaratmak için pos makinesi olmasına rağmen yok vs diyip zorluk çıkarıyorlar ya da üstüne fazlaca komisyon ile çekiyorlar. İşin özünde nakitle gitmenizi tavsiye ederim. Zaten batumda adım başı dövizci yani üstünüze tl nakit alıp orda bozdurabilirsiniz
- 18-06-2023, 13:07:01yurtdışında kredi kartımı kullanmak durumda kaldığım zamanlar oldu, kimse + komisyon vs demedi, alacağım şey 100$ ise 100$ çektiler direk, sadece banka bunu TL olarak ekstrelendirirken bir miktar zarar ediyordum, geçen sene için örnek vermek gerekirse aldığım şey 100$ sa 100$ o zaman 1700 TL yapıyorsa banka yaklaşık 1900 TL gibi TL borçlandırıyordu beni.
- 18-06-2023, 13:19:46Evet bu saçma işin mantığı ne hocam banka komisyon mu koyuyor bankanın kuru çok daha farklı mı oluyor acaba?UndeaD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
