• 18-06-2023, 12:44:49
    #1
    Merhaba
    Çok fazla nakit ile Batum a gitmeyi düşünmüyorum ama Türkiye kredi kartımı orada rahat bir şekilde kullanabilirmiyim tl hesabıyla yoksa farkli bir yol izlemem gerekir mi , ilk defa çıkıp harcama yapacagimdan bilgim yok malesef. Güncel kur ile bozarmı para mı yoksa nakit ile git, kart zarar verir denilir mi. Tecrübeli arkadaşlar var ise bilgi almak isterim. Tesekkurler
  • Kabul Edilen Cevap
    • 2 Beğeni
      Bilgisi olmayan herkes konuşmuş. Kartla harcamak en mantıklısı. Zaten chance ofiste para çevirsen çok daha zararlı çıkarsın
  • 18-06-2023, 12:47:16
    #2
    Nakit ile gidin. Kartla çok zararda dönersiniz.
  • 18-06-2023, 12:48:05
    #3
    Hocam nakit ile gitmeni öneririm. İlk olarak döviz kuru ile çekiyor. Onun dışında gürcüler türklere pek sıcak bakmıyor en azından son gittiğimde öyleydi. Ondan dolayı zorluk yaratmak için pos makinesi olmasına rağmen yok vs diyip zorluk çıkarıyorlar ya da üstüne fazlaca komisyon ile çekiyorlar. İşin özünde nakitle gitmenizi tavsiye ederim. Zaten batumda adım başı dövizci yani üstünüze tl nakit alıp orda bozdurabilirsiniz
  • 18-06-2023, 12:50:39
    #4
    Kullanabilirsiniz hocam sadece komisyon farkı ödersiniz
  • 18-06-2023, 12:54:10
    #5
    Hocam batumdan alışveriş yapmak avantajlı mı?
  • 18-06-2023, 12:55:31
    #6
    Çoğu kartı kullanabilirsiniz rahatlıkla. Sadece bankanızın o an ki kur oranına göre ödeme yapmış olursunuz
  • 18-06-2023, 13:00:56
    #7
    Yurt dışı deneyimi olmayan herkes konuşmuş. Yurt dışında Kredi kartı kullan kardeşim. Zaten para birimini dğeiştirirken seni öperler. Bu nedenle kredi kartından şaşma.
    • UndeaD
    • mosyo
    UndeaD ve mosyo bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 18-06-2023, 13:07:01
    #8
    yurtdışında kredi kartımı kullanmak durumda kaldığım zamanlar oldu, kimse + komisyon vs demedi, alacağım şey 100$ ise 100$ çektiler direk, sadece banka bunu TL olarak ekstrelendirirken bir miktar zarar ediyordum, geçen sene için örnek vermek gerekirse aldığım şey 100$ sa 100$ o zaman 1700 TL yapıyorsa banka yaklaşık 1900 TL gibi TL borçlandırıyordu beni.
  • 18-06-2023, 13:19:46
    #9
    UndeaD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yurtdışında kredi kartımı kullanmak durumda kaldığım zamanlar oldu, kimse + komisyon vs demedi, alacağım şey 100$ ise 100$ çektiler direk, sadece banka bunu TL olarak ekstrelendirirken bir miktar zarar ediyordum, geçen sene için örnek vermek gerekirse aldığım şey 100$ sa 100$ o zaman 1700 TL yapıyorsa banka yaklaşık 1900 TL gibi TL borçlandırıyordu beni.
    Evet bu saçma işin mantığı ne hocam banka komisyon mu koyuyor bankanın kuru çok daha farklı mı oluyor acaba?