yurtdışında kredi kartımı kullanmak durumda kaldığım zamanlar oldu, kimse + komisyon vs demedi, alacağım şey 100$ ise 100$ çektiler direk, sadece banka bunu TL olarak ekstrelendirirken bir miktar zarar ediyordum, geçen sene için örnek vermek gerekirse aldığım şey 100$ sa 100$ o zaman 1700 TL yapıyorsa banka yaklaşık 1900 TL gibi TL borçlandırıyordu beni.