Hocam nakit ile gitmeni öneririm. İlk olarak döviz kuru ile çekiyor. Onun dışında gürcüler türklere pek sıcak bakmıyor en azından son gittiğimde öyleydi. Ondan dolayı zorluk yaratmak için pos makinesi olmasına rağmen yok vs diyip zorluk çıkarıyorlar ya da üstüne fazlaca komisyon ile çekiyorlar. İşin özünde nakitle gitmenizi tavsiye ederim. Zaten batumda adım başı dövizci yani üstünüze tl nakit alıp orda bozdurabilirsiniz