Merhaba
Çok fazla nakit ile Batum a gitmeyi düşünmüyorum ama Türkiye kredi kartımı orada rahat bir şekilde kullanabilirmiyim tl hesabıyla yoksa farkli bir yol izlemem gerekir mi , ilk defa çıkıp harcama yapacagimdan bilgim yok malesef. Güncel kur ile bozarmı para mı yoksa nakit ile git, kart zarar verir denilir mi. Tecrübeli arkadaşlar var ise bilgi almak isterim. Tesekkurler