UndeaD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yurtdışında kredi kartımı kullanmak durumda kaldığım zamanlar oldu, kimse + komisyon vs demedi, alacağım şey 100$ ise 100$ çektiler direk, sadece banka bunu TL olarak ekstrelendirirken bir miktar zarar ediyordum, geçen sene için örnek vermek gerekirse aldığım şey 100$ sa 100$ o zaman 1700 TL yapıyorsa banka yaklaşık 1900 TL gibi TL borçlandırıyordu beni.
Evet bu saçma işin mantığı ne hocam banka komisyon mu koyuyor bankanın kuru çok daha farklı mı oluyor acaba?