• 16-06-2023, 21:19:11
    #1
    Merhabalar A ülkesinden alınan telefon B ülkesine giriş çıkış ile yapılarak pasaport veya kimlik ile kayıt yapılıyor mu?
  • Kabul Edilen Cevap
    • webtekno adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
      Kullandığı telefon kayıtlı hocam. Ama bana yeni telefon getirecek kayıtsız bir şekilde bu şekilde sorun olur mu?
      yok sorun olmaz, çift simli ise zaten sizi şubat ayına kadar götürür, sonrasında 8 ay daha ekleyin o süreye, seneye ekim ayına kadar kayıtsız kullanabilirsiniz
  • 16-06-2023, 21:20:02
    #2
    evet
  • 16-06-2023, 21:22:46
    #3
    a ülkesinden alıp döndüğünüzde zaten giriş çıkış yapmış oluyorsunuz neden tekrar b ülkesine gidiyorsunuz?
  • 16-06-2023, 21:27:47
    #4
    Bozdurma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet
    Tşkler hocam.
    YasinReal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    a ülkesinden alıp döndüğünüzde zaten giriş çıkış yapmış oluyorsunuz neden tekrar b ülkesine gidiyorsunuz?
    Akraba a ülkesinde kendi adına kayıtlı telefon var hocam. Bana getirdiğinde ben belki nahcivana tura katılıp kayıt isinide halletmis olurum fikri var.
  • 16-06-2023, 21:30:49
    #5
    webtekno adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Akraba a ülkesinde kendi adına kayıtlı telefon var hocam. Bana getirdiğinde ben belki nahcivana tura katılıp kayıt isinide halletmis olurum fikri var.
    o kendi adına kayıt ettirdiyse siz tekrar o cihaza yeni kayıt yaptıramazsınız diye biliyorum ama kayıtı 3 yıl önce yaptırdıysa kayıt yaptırmanıza gerek kalmadan kullanabilirsiniz.
    Elinize kayıtsız bir telefon var ise herhangi bi şekilde Türkiye dışarısına gerek kimlik gerek pasaport ile çık gir yaptığınızda yeterli olmaktadır.
  • 16-06-2023, 21:33:11
    #6
    YasinReal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o kendi adına kayıt ettirdiyse siz tekrar o cihaza yeni kayıt yaptıramazsınız diye biliyorum ama kayıtı 3 yıl önce yaptırdıysa kayıt yaptırmanıza gerek kalmadan kullanabilirsiniz.
    Elinize kayıtsız bir telefon var ise herhangi bi şekilde Türkiye dışarısına gerek kimlik gerek pasaport ile çık gir yaptığınızda yeterli olmaktadır.
    Kullandığı telefon kayıtlı hocam. Ama bana yeni telefon getirecek kayıtsız bir şekilde bu şekilde sorun olur mu?
  • 16-06-2023, 21:35:52
    #7
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    webtekno adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kullandığı telefon kayıtlı hocam. Ama bana yeni telefon getirecek kayıtsız bir şekilde bu şekilde sorun olur mu?
    yok sorun olmaz, çift simli ise zaten sizi şubat ayına kadar götürür, sonrasında 8 ay daha ekleyin o süreye, seneye ekim ayına kadar kayıtsız kullanabilirsiniz
  • 16-06-2023, 21:43:03
    #8
    Tşkler hocam
  • 25-06-2023, 11:03:51
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Geçici kayıt sağlayabilirim