Yurtdışı iPhone kayıt durumu
8
●258
- Kabul Edilen Cevap
- 1 Beğeni
-
- 16-06-2023, 21:27:47Tşkler hocam.Bozdurma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Akraba a ülkesinde kendi adına kayıtlı telefon var hocam. Bana getirdiğinde ben belki nahcivana tura katılıp kayıt isinide halletmis olurum fikri var.YasinReal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 16-06-2023, 21:30:49o kendi adına kayıt ettirdiyse siz tekrar o cihaza yeni kayıt yaptıramazsınız diye biliyorum ama kayıtı 3 yıl önce yaptırdıysa kayıt yaptırmanıza gerek kalmadan kullanabilirsiniz.webtekno adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Elinize kayıtsız bir telefon var ise herhangi bi şekilde Türkiye dışarısına gerek kimlik gerek pasaport ile çık gir yaptığınızda yeterli olmaktadır. - 16-06-2023, 21:33:11Kullandığı telefon kayıtlı hocam. Ama bana yeni telefon getirecek kayıtsız bir şekilde bu şekilde sorun olur mu?YasinReal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-06-2023, 21:35:52Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.yok sorun olmaz, çift simli ise zaten sizi şubat ayına kadar götürür, sonrasında 8 ay daha ekleyin o süreye, seneye ekim ayına kadar kayıtsız kullanabilirsinizwebtekno adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle