Bozdurma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet
Tşkler hocam.
YasinReal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
a ülkesinden alıp döndüğünüzde zaten giriş çıkış yapmış oluyorsunuz neden tekrar b ülkesine gidiyorsunuz?
Akraba a ülkesinde kendi adına kayıtlı telefon var hocam. Bana getirdiğinde ben belki nahcivana tura katılıp kayıt isinide halletmis olurum fikri var.