Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
Kullandığı telefon kayıtlı hocam. Ama bana yeni telefon getirecek kayıtsız bir şekilde bu şekilde sorun olur mu?
yok sorun olmaz, çift simli ise zaten sizi şubat ayına kadar götürür, sonrasında 8 ay daha ekleyin o süreye, seneye ekim ayına kadar kayıtsız kullanabilirsiniz