Akraba a ülkesinde kendi adına kayıtlı telefon var hocam. Bana getirdiğinde ben belki nahcivana tura katılıp kayıt isinide halletmis olurum fikri var.
o kendi adına kayıt ettirdiyse siz tekrar o cihaza yeni kayıt yaptıramazsınız diye biliyorum ama kayıtı 3 yıl önce yaptırdıysa kayıt yaptırmanıza gerek kalmadan kullanabilirsiniz.
Elinize kayıtsız bir telefon var ise herhangi bi şekilde Türkiye dışarısına gerek kimlik gerek pasaport ile çık gir yaptığınızda yeterli olmaktadır.