o kendi adına kayıt ettirdiyse siz tekrar o cihaza yeni kayıt yaptıramazsınız diye biliyorum ama kayıtı 3 yıl önce yaptırdıysa kayıt yaptırmanıza gerek kalmadan kullanabilirsiniz.
Elinize kayıtsız bir telefon var ise herhangi bi şekilde Türkiye dışarısına gerek kimlik gerek pasaport ile çık gir yaptığınızda yeterli olmaktadır.
Kullandığı telefon kayıtlı hocam. Ama bana yeni telefon getirecek kayıtsız bir şekilde bu şekilde sorun olur mu?