Merhaba arkadaşlar bir sorum olacak.
1- Ben herhangi bir yerden veya kişiden yurt dışı cihazı alsam bunun kaydını kendim e devlet üzerinden yapabilir miyim?
2- Cihazların garantisi devam ediyor mu?
IMEI Kaydetme Hk.
6
●184
- 14-06-2023, 10:46:56O zaman kaçak diye tabir edilen telefonları ben üstüme alamam doğru mudur?Mastirisk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-06-2023, 11:05:30Mastirisk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yurtdışından gelen bir telefonu kendim kayıt ettirebilirim yani doğru mudur? - 14-06-2023, 12:01:23Pasaporta da gerek yok öğrenci değil ise pasaport parası vermeye değmez kimlik ile de giriş yapabilirMastirisk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle