• 14-06-2023, 09:35:18
    #1
    Merhaba arkadaşlar bir sorum olacak.

    1- Ben herhangi bir yerden veya kişiden yurt dışı cihazı alsam bunun kaydını kendim e devlet üzerinden yapabilir miyim?
    2- Cihazların garantisi devam ediyor mu?
  • 14-06-2023, 09:39:09
    #2
    Garantisi devam etmez.
    Yurt dışına çıkış giriş olması lazım. Kaydettireceğiniz hat ise o pasaport sahibinin üstüne olması lazım.
  • 14-06-2023, 10:46:56
    #3
    Mastirisk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Garantisi devam etmez.
    Yurt dışına çıkış giriş olması lazım. Kaydettireceğiniz hat ise o pasaport sahibinin üstüne olması lazım.
    O zaman kaçak diye tabir edilen telefonları ben üstüme alamam doğru mudur?
  • 14-06-2023, 11:03:12
    #4
    Kaçak telefon olarak değerlendirmeyin. Yurtdısından yurt içine sokulmuş fakat imei kaydı yapılmamış telefonlar diyelim. 120 gün gibi bir süre içerisinde kullanıma kapanıyor.
  • 14-06-2023, 11:05:30
    #5
    Mastirisk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaçak telefon olarak değerlendirmeyin. Yurtdısından yurt içine sokulmuş fakat imei kaydı yapılmamış telefonlar diyelim. 120 gün gibi bir süre içerisinde kullanıma kapanıyor.

    Yurtdışından gelen bir telefonu kendim kayıt ettirebilirim yani doğru mudur?
  • 14-06-2023, 11:16:40
    #6
    Evet ama sizin yurtdışı çıkış girişiniz olması lazım. Sanki telefonu siz almışınız gibi göstermeniz lazım.
    Sallıyorum Gürcistana girip çıkın. Sonra kendi pasaportunuza kaydettirin.
  • 14-06-2023, 12:01:23
    #7
    Pasaporta da gerek yok öğrenci değil ise pasaport parası vermeye değmez kimlik ile de giriş yapabilir
    Mastirisk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet ama sizin yurtdışı çıkış girişiniz olması lazım. Sanki telefonu siz almışınız gibi göstermeniz lazım.
    Sallıyorum Gürcistana girip çıkın. Sonra kendi pasaportunuza kaydettirin.