Merhaba arkadaşlar bir sorum olacak.

1- Ben herhangi bir yerden veya kişiden yurt dışı cihazı alsam bunun kaydını kendim e devlet üzerinden yapabilir miyim?
2- Cihazların garantisi devam ediyor mu?