Mastirisk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Garantisi devam etmez.
Yurt dışına çıkış giriş olması lazım. Kaydettireceğiniz hat ise o pasaport sahibinin üstüne olması lazım.
O zaman kaçak diye tabir edilen telefonları ben üstüme alamam doğru mudur?