Kaçak telefon olarak değerlendirmeyin. Yurtdısından yurt içine sokulmuş fakat imei kaydı yapılmamış telefonlar diyelim. 120 gün gibi bir süre içerisinde kullanıma kapanıyor.
Yurtdışından gelen bir telefonu kendim kayıt ettirebilirim yani doğru mudur?