Pasaporta da gerek yok öğrenci değil ise pasaport parası vermeye değmez kimlik ile de giriş yapabilir
Mastirisk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet ama sizin yurtdışı çıkış girişiniz olması lazım. Sanki telefonu siz almışınız gibi göstermeniz lazım.
Sallıyorum Gürcistana girip çıkın. Sonra kendi pasaportunuza kaydettirin.