• 14-06-2023, 02:12:16
    #37
    aves adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alım&Satım'a süre konulacak. Şöyleki 0 araba 3 yıl satılamayacak. Alt modeller 1 yıl boyunca satılamayacak.
    Ancak bu şekilde fiyatlar durur.
    Şuan alan ertesi günü üzerine zam koyup satılığa çıkarıyor.
    Zorunlu satışlarda belge istenecek. Örneğin ev alacak ; ihtiyaç tan dolayı satıyor, tapu filan belge gösterecek.
    Yanlış teori hocam diyelim ki sifir araba aldım 3 sene satis yapamazsınız kanun çıktı bu sefer de 40 yaşında olan arabalar şuan 150 bin ise 300 bine çıkar 3 yıl sonra da sifir aldığı arabayı. 500 e aldı ise 5 milyon lira der o da kodamanlarin işine gelir. Daha evvel 600 km şartı koydu devlet bu sefer de ne yaptılar 601 km de sifir ayarında sadece 2 gün taksi De çalıştı diye ilan girişleri başladı minareyi çalan kılıfını uydurur ata sözümüz var 🙂
  • 14-06-2023, 03:21:38
    #38
    ne ev fiyatlarina ne de arba fiyatlarina inanabiliyorum. Ates pahasi derler ya, oyle bile degil. Kim aliyor nasil aliyor, bu para nerden geliyor aklim almiyor. Evler 3 katina arbalar 4 katina cikti 1, 1 bucuk senede.
    hadi diyelim bankalar kredi verdi, onlar nasil donuyor, neye gore verdiler bu kredileri, nerden geldi bu kadar ucuz para?

    haksiz kazanc var diyecegim ama piyasa bu fiyarlara cevap verip donuyorsa, haksiz da degil aslinda, olan fakire oldu, mali olan yine zenginlesti. Hos alim gucu ne kadar degisti orasini da hesaplamak lazim.
    onceden 5 yasindaki arabasini 50 bine satan adam o parayla ne kadar gecinebilirdi, simdi 800 e satan ne kadar gecinebilir vs.

    Ne olursa olsun fiyatlar cok cilgin, "hic bi sey olmayacaksa kesin bi seyler olacak"
  • 14-06-2023, 03:29:19
    #39
    kirazın kilosu seyyar da 90 a satılıyor
    araba fiyatları da normal sayılır bu şartlarda.
    Çoğunluk halinden memnun zaten geçenlerde gördük.
    ne desek boş.
  • 14-06-2023, 03:32:21
    #40
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bycida adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla bir haftadır bakıyorum 200 bine araba bakayım hep 97 98 modeller pertten toplamalar var 2 3 yıl önce 8 10 bin tlye satılan arabalar şuan 200 250 bin tl hiç kimse araba almasın hepsinin elinde patlasın mecbur azar azar düşecek piyasa 2.elde


    Kaç kişi böyle dedi ve aracını aldı
  • 14-06-2023, 03:32:35
    #41
    reallegal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya 1.5 yılda 3 katı artan arabalar var ne dolar ne vergi bu kadar artmadı 10-20 yıllık arabayı hala değerli yapan şey ne aklım almıyor vallahi

    5-6 yıl bı araba için mi calisicaz
    Evet, istiyorsanız
  • 14-06-2023, 03:49:56
    #42
    Daha 15 gün önce seçim oldu. Yapacak birşey yok şimdilik. Kötü günler elbet geçecek ve sonra daha kötü günler gelecek.
  • 14-06-2023, 08:11:19
    #43
    CodeConjurer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Kaç kişi böyle dedi ve aracını aldı
    Mecburiyetler ve alışkanlıklar 🙂
  • 14-06-2023, 08:13:23
    #44
    araba fiyatlarının gayet uygun olduğunu düşünüyorum
  • 14-06-2023, 08:14:58
    #45
    yurt dışında ikinci el araç getirilirse bayilere gerekli ayar çekilirse ikinci el araçlarda fiyat konusunda belirli düzenlemeler yapılırsa fiyatlar %80 civarı düşer