Araba fiyatları nasıl düşer?
66
●3.014
- 13-06-2023, 21:05:37Import/Export hakkında 2. el taşıtlardan bahsetmek istemiştim verdiğim örnekte 1992 Model BMW'den bahsettim ve verdiğim rakamda 150.000 - 200.000 TL civarındaydı bu paraya zaten sıfır araba bulabiliyorsanız zaten hiç kaçırmayınaspetbiebs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sanırım okuduğunuzu anlayamama probleminiz var (!)
2. El taşıtlar ile Sıfır taşıtlar arasında en basitinden ciddi maliyet ve maddiyat artısı var siz gidip sıfır bir taşıt alıp yaşadığımız süreç/dönem içerisinde vergilendirmenin az olmasını bekliyorsanız TOGG'a yazılın sıranız gelince taşıtı teslim alırsınız. Import/Export denen durum şuanda KKTC yavru vatanda zaten çok sık şekilde İngiltere / Japonya gibi ülkelerden bol bol taşıt alınarak yapılıyor. Import/Export kapsamında 2. El taşıt almanız durumunda devletin sizden böyle bir vergi kesintisi yapma gibi bir durumu olmaz hatta ve hatta zaten Import/Export yasası zaten faaliyete geçerse 2. El sektörünü rahatlatmak amacıyla gelir bu amaçla gelecek bir yasanında arabanın 3-4 katı vergilendirmeyle gelmesi mantık çerçevesine sığacak birşey değil. - 13-06-2023, 21:06:50Düşeceğini hiç sanmıyorum. İpin ucu kaçtı bir kere. İnsanları enflasyonun altında ezdirirsen o parayı bir yerden çıkarmaya çalışırlar. Bu gayet normal.aspetbiebs ve CodeConjurer bunu beğendi.2 kişi bunu beğendi.
- 13-06-2023, 21:15:09Alım&Satım'a süre konulacak. Şöyleki 0 araba 3 yıl satılamayacak. Alt modeller 1 yıl boyunca satılamayacak.
Ancak bu şekilde fiyatlar durur.
Şuan alan ertesi günü üzerine zam koyup satılığa çıkarıyor.
Zorunlu satışlarda belge istenecek. Örneğin ev alacak ; ihtiyaç tan dolayı satıyor, tapu filan belge gösterecek. - 13-06-2023, 21:18:07Bayilere gidip sorun sıfır araç var.mi ? Fabrikası araba üretmiyor, sıfır araç almak istesen 8-10 ay sonra gelecek deniliyor sıraya alınıyorsun bu durumda araç fiyatları neden düşüş yaşasın , 2021 model Skoda nin hangi markası bilemiyorum fakat arabanın sıfırı 1.200 bin ikinci el aynı araç 160 bin km de 1.550 bin , neden böyle ??? Sıfırı uretilemiyor o sebepten .
Dünya da ciddi kriz var ve ülkeler çok kötü durum da hangi ülke para basmıyor şu anda ? Sürekli Ülkemi kötülemeye yer arıyorsunuz, çok beğenmeyen varsa ve kendini nimetten sayiyorsa alsın vizesini gitsin , ab ve ABD kendini nimetten sayan insan gücü arıyor , - 13-06-2023, 21:24:05audinin 800bin liraya sattığı sıfır a4ü 2.4milyona alıyorsun, ikinci elini ise 2.6milyonaMoRTaLCoDeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dünyanın açık ara en pahalı ülkesiyken araba fiyatları bedava demen insana ait olamayacak kadar akıl dışı bir cümle. - 13-06-2023, 21:24:28dijitalkaptan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Umarım ironi yapıyorsunuzdur
Komşu ülke Yunanistan'da 2 Euro olan araba 300 bin TL bizim ülkede neden? - 13-06-2023, 21:45:36Öncelikle konuşma üslubunuzu düzeltiniz.Ahmed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sonrasında konuyu iyi okumanizi öneririm.
Piyasaya oranla; bedava yaziyor orda.

Sanırım okuduğunuzu anlayamama probleminiz var (!)