audinin 800bin liraya sattığı sıfır a4ü 2.4milyona alıyorsun, ikinci elini ise 2.6milyona
Dünyanın açık ara en pahalı ülkesiyken araba fiyatları bedava demen insana ait olamayacak kadar akıl dışı bir cümle.
Öncelikle konuşma üslubunuzu düzeltiniz.
Sonrasında konuyu iyi okumanizi öneririm.
Piyasaya oranla; bedava yaziyor orda.