• 13-06-2023, 20:46:49
    #10
    1 ay önce 2015 cvr 740 bine alamadım şuan 1,250 bin civarı oldular
  • 13-06-2023, 20:49:10
    #11
    nasıl düşer diye hayaller kurmayın. ekonomi politikası belli bu ülkede. aldığın her an kardasın.

    2015'de 43 bine aldığım arabayı 459'a sattım 2 ay önce.

    2021'de 167 bin liraya aldığımız araba şuan 700 bin tl.

    2 Ay önce 710 Bin liraya aldığım araba 2 ayda +200 bin ekledi, şuan 900-1 milyon yazıyorlar.
  • 13-06-2023, 20:49:26
    #12
    Çok kolay bir yolu var ve bu konu üzerinde çalışmalar olduğunu duydum. Import/Export yapılırsa İSTEMSİZCE fiyatlarda düşüş olacaktır. Bugün BMW E36 320i bir taşıt almak isteseniz size en kötüsü 150.000 TL - 200.000 TL'ye gelecek. Yurt dışından aynı taşıtı (Hatta daha iyisi) 2.000€'ya satın alabilirsiniz. 2.000€ şuanda güncel kur ile 50.000 TL'yapar (€ = 25 olarak hesapladım.) Devlette elbette haklı olarak Import/Export için vergilendirme durumuna tabi tutacak fakat 50.000 TL'lik bir taşıt için 150.000 TL vergi olacağını düşünmüyorum. Zaten böyle bir durum yaşanıyorsa devlet zaten insanların işini zorlaştırıyor demektir.
  • 13-06-2023, 20:53:49
    #13
    Hiç kimse 100e aldığı şeyi 50ye satmayacağına göre düşmez.
  • 13-06-2023, 20:54:30
    #14
    ZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç kimse 100e aldığı şeyi 50ye satmayacağına göre düşmez.
    Çok haklısınız ama 150'ye alacağı 100'e düşerse kendisi de fedakarlıkta bulunur zaten bulunmuyorsa turşusunu kurar.
  • 13-06-2023, 20:55:38
    #15
    Bekleme hemen al
  • 13-06-2023, 20:56:53
    #16
    C4N34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok haklısınız ama 150'ye alacağı 100'e düşerse kendisi de fedakarlıkta bulunur zaten bulunmuyorsa turşusunu kurar.
    Mümkün olduğunu düşünmüyorum öyle bir şeyin o mantıkla en üst segmentten düşmeye başlaması lazım bu işe para yatıranlar en zor fedakarlıkta bulunacaklardır. Fiyatlar düşmez ama bu şekilde anormal yükselmesi engellenebilir, kimse kendini kandırıp hayallere kapılmasın benim görüşüm bu.
  • 13-06-2023, 20:57:54
    #17
    Üyeliği durduruldu
    C4N34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok kolay bir yolu var ve bu konu üzerinde çalışmalar olduğunu duydum. Import/Export yapılırsa İSTEMSİZCE fiyatlarda düşüş olacaktır. Bugün BMW E36 320i bir taşıt almak isteseniz size en kötüsü 150.000 TL - 200.000 TL'ye gelecek. Yurt dışından aynı taşıtı (Hatta daha iyisi) 2.000€'ya satın alabilirsiniz. 2.000€ şuanda güncel kur ile 50.000 TL'yapar (€ = 25 olarak hesapladım.) Devlette elbette haklı olarak Import/Export için vergilendirme durumuna tabi tutacak fakat 50.000 TL'lik bir taşıt için 150.000 TL vergi olacağını düşünmüyorum. Zaten böyle bir durum yaşanıyorsa devlet zaten insanların işini zorlaştırıyor demektir.
    Hocam 50 bin liralık araba için neden 150 bin liralık vergi olmasın ki. İlkokul mezunusunuz heralde (!)
    1 buçuk milyonluk arabanın totalde 4 milyon lira vergisi var hocam İNANABİLİYOR MUSUNUZ ARABANIN KENDİ DEĞERİ 1.5 MİLYON AMA DEVLETE 4 MİLYON VERMEDEN ALAMIYORSUNUZ.

    İlkokul 5. sınıf whatsapp grubunda ders işlemek için gerekli olan test kitabını satışa çıkardığınızı düşünün. Kitabın değeri 10₺. Ve siz öğrencilere açık açık diyorsunuz ki bu kitabı alabilmek için bana 40₺ vermelisiniz. Totalde kitabın değeri 50₺ ama 40₺‘si benim cebime kalacak deseniz veliler ne yapar o öğretmene hocam ? Âhı gider vâhı kalmaz. Kısaca bugün araba alamıyorsanız ve sebebi her ne olursa olsun (inanın hiç fark etmez), bunun tek sorumlusu var.
    Asagidaki ekran görüntüsünü biraz önce audinin kendi sitesinden çektim.
  • 13-06-2023, 21:00:35
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Düşmez ama sabit kalabilir
    2 ay önce 200 bine aldığım araba şuan 380 bin yuh dedim
    Şeytan diyor sat arabayı bütün borçları kapat ama araba alamam bı daha