Çok kolay bir yolu var ve bu konu üzerinde çalışmalar olduğunu duydum. Import/Export yapılırsa İSTEMSİZCE fiyatlarda düşüş olacaktır. Bugün BMW E36 320i bir taşıt almak isteseniz size en kötüsü 150.000 TL - 200.000 TL'ye gelecek. Yurt dışından aynı taşıtı (Hatta daha iyisi) 2.000€'ya satın alabilirsiniz. 2.000€ şuanda güncel kur ile 50.000 TL'yapar (€ = 25 olarak hesapladım.) Devlette elbette haklı olarak Import/Export için vergilendirme durumuna tabi tutacak fakat 50.000 TL'lik bir taşıt için 150.000 TL vergi olacağını düşünmüyorum. Zaten böyle bir durum yaşanıyorsa devlet zaten insanların işini zorlaştırıyor demektir.