Çok haklısınız ama 150'ye alacağı 100'e düşerse kendisi de fedakarlıkta bulunur zaten bulunmuyorsa turşusunu kurar.
Mümkün olduğunu düşünmüyorum öyle bir şeyin o mantıkla en üst segmentten düşmeye başlaması lazım bu işe para yatıranlar en zor fedakarlıkta bulunacaklardır. Fiyatlar düşmez ama bu şekilde anormal yükselmesi engellenebilir, kimse kendini kandırıp hayallere kapılmasın benim görüşüm bu.