ne ev fiyatlarina ne de arba fiyatlarina inanabiliyorum. Ates pahasi derler ya, oyle bile degil. Kim aliyor nasil aliyor, bu para nerden geliyor aklim almiyor. Evler 3 katina arbalar 4 katina cikti 1, 1 bucuk senede.
hadi diyelim bankalar kredi verdi, onlar nasil donuyor, neye gore verdiler bu kredileri, nerden geldi bu kadar ucuz para?

haksiz kazanc var diyecegim ama piyasa bu fiyarlara cevap verip donuyorsa, haksiz da degil aslinda, olan fakire oldu, mali olan yine zenginlesti. Hos alim gucu ne kadar degisti orasini da hesaplamak lazim.
onceden 5 yasindaki arabasini 50 bine satan adam o parayla ne kadar gecinebilirdi, simdi 800 e satan ne kadar gecinebilir vs.

Ne olursa olsun fiyatlar cok cilgin, "hic bi sey olmayacaksa kesin bi seyler olacak"