aves adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Alım&Satım'a süre konulacak. Şöyleki 0 araba 3 yıl satılamayacak. Alt modeller 1 yıl boyunca satılamayacak.
Ancak bu şekilde fiyatlar durur.
Şuan alan ertesi günü üzerine zam koyup satılığa çıkarıyor.
Zorunlu satışlarda belge istenecek. Örneğin ev alacak ; ihtiyaç tan dolayı satıyor, tapu filan belge gösterecek.
Yanlış teori hocam diyelim ki sifir araba aldım 3 sene satis yapamazsınız kanun çıktı bu sefer de 40 yaşında olan arabalar şuan 150 bin ise 300 bine çıkar 3 yıl sonra da sifir aldığı arabayı. 500 e aldı ise 5 milyon lira der o da kodamanlarin işine gelir. Daha evvel 600 km şartı koydu devlet bu sefer de ne yaptılar 601 km de sifir ayarında sadece 2 gün taksi De çalıştı diye ilan girişleri başladı minareyi çalan kılıfını uydurur ata sözümüz var 🙂