• 06-06-2023, 13:42:39
    #1
    Merhaba ayda 4.167 ₺ taksitle 500.000 ₺ değerinde istediğiniz bir aracı 3 ayda içerisinde alıp veriyorlarmış buralardan alan tanıdıgınız varmı? Daha önce bu sisteme katılarak bir şeyler aldınız mı? Buradan araç almak mantıklı mi acaba?
  • 06-06-2023, 13:54:17
    #2
    Yok hocam 3 ayda alamazsin. Eminevim de pesinat en az 200 vermiyosan 500 luk aracın oarasi alman en erken 16 18 ay.
  • 06-06-2023, 13:55:34
    #3
    Yanlış biliyorsam düzeltin.

    Benim bildiğim sistem şu şekilde;

    500.000 liralık araba için atıyorum taksit sayısına bölüyorlar. O kadar kişi her ay toplamda 500.000 liralık ödeme yapıyor ve grup içerisinden 1 kişiye araba alıyorlar. Bu sıra kura ile seçiliyor. 3. ayda size çıkacağı ne malum onu anlamadım?
  • 06-06-2023, 13:56:27
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Benim amcam 2 yıl önce 150 bin liralık araç için girmişti şimdi 150 bin liraya araç yok ama hala ödeme yapıyor. Çok sıkıntılı bir muhabbet.
  • 06-06-2023, 13:57:13
    #5
    Genel olarak mantıklı. Fakat son 2 yıldır tamamane mantık dışı. Çünkü 2 yıl önce 500k ' ya istediğin evi alabiliyordun ve sen 500k evi alabilmek için bu sisteme dahil oldun. Ama iki yıl içinde evin değeri 4milyon TL ye çıktı. Yani sistemde senin paran kayboldu gitti.

    Senin soruna gelince de aylık 4-5k ile ev alabilmen neredeyse mümkün değil.

    Enflasyonun olmadığını düşünebilrsen eğer, son derece mantıklı sistemler.
  • 06-06-2023, 14:01:54
    #6
    Kredi çek daha mantıklı
  • 06-06-2023, 17:36:33
    #7
    Adamın varsa içeride ikinci üçüncü sırada xikaniliyorsun.
  • 06-06-2023, 17:54:31
    #8
    Bana mantıksız gelen bir sistemdir.
  • 06-06-2023, 17:55:59
    #9
    Degil