Merhaba ayda 4.167 ₺ taksitle 500.000 ₺ değerinde istediğiniz bir aracı 3 ayda içerisinde alıp veriyorlarmış buralardan alan tanıdıgınız varmı? Daha önce bu sisteme katılarak bir şeyler aldınız mı? Buradan araç almak mantıklı mi acaba?